Friday, August 24

Scout


2 comments:

  1. Hey Ryanne,

    Ik vraag me af hoe vaak heb jij mannen getekend en hoe vaak heb je vrouwen getekend. Ik herken mezelf :P ik kan makkelijker vrouwen tekenen dan mannen. En dat zie ik hier ook. Jouw vrouwen tekeningen komen heel zelfverzekerd getekend over en deze man komt heel verlegen getekend over. Niet alleen de emotie van de man of de houding. Maar ook je lijnen (dikke lijnen) bij de vrouw is het speelser en weet je precies waar je ze neer moet zetten. Terwijl hier zijn de meeste plekken even dik gemaakt. En spoonboy heeft een vrouwelijk mondje. Het gezicht moest ik denken aan een vrouw.... Kan ook aan mij liggen :P MAAAR mooie tekeningen ik doe het je niet na :D *DRAW AL THE MAN*

    ReplyDelete
  2. >DRAW AL THE MAN

    Stop that.

    ReplyDelete

Leave a comment!